Wednesday, July 19, 2017

DATO', MACAM MANA NAK LARISKAN PERNIAGAAN NASI LEMAK SAYA?

Nasi Lemak awak ada berapa pilihan lauk?

3 je Dato'. Kalau rajin sikit adalah dalam 5 lauk saya buat.

Kalau macam tu jadikan 25 lauk.

Eh biar betul Dato'. 5 lauk pun saya dah tak larat. Ini kan pulak 25 lauk. Tak sanggup saya. Penat saya Dato'.

*
Itu lah yang dikatakan setiap peniaga nasi lemak yang menemui Dato' Chef Li. 

Susah sangat kah menyediakan 25 lauk?

Ya susah. Kalau anda masak cara susah.

Kenapa tak masak dengan cara yang lebih Cepat, Tepat & Jimat?

Dalam 2 jam, 25 lauk sudah terhidang.

Ya 2 jam sahaja.

Musykil? Tak percaya? Anda boleh datang dan belajar sendiri bagaimana Dato' Chef Li menyediakan Nasi Lemak & 25 Lauk Pauk dengan cepat, tepat, malah menjimatkan.

Kursus Nasi Lemak & 25 Lauk Pauk kini kembali!

Kali ini di 3 lokasi pilihan anda.

Hulu Langat, Selangor - 30 Julai

Kota Bharu, Kelantan - 5 Ogos

Hulu Selangor, Selangor - 12 Ogos

Untuk maklumat lanjut & pendaftaran;
SMS @ Whatsapp 017-8827248
SMS @ Whatsapp 017-8827248
SMS @ Whatsapp 017-8827248

Komen "Saya nak" dan kami akan pm anda.

Wednesday, July 12, 2017

Suatu waktu dulu, saya pernah terpuruk ibarat kain yang buruk. Akibat dari bisnes yg gagal total. Lalu jadi seorang muflis yg dijauhi rakan dan taulan. Orang orang yang kita kenal tiba tiba menjadi sangat asing. Percakapan mereka sudah tidak lagi mesra. Bahasa tubuh mereka nampak macam nak cepat menghindar dari kita. Kita mendekati mereka bingkas pergi.

Pak guru memujuk. "Ya udah nak Rusli. Kalau manusia nggak mahu bersahabat dengan kamu lupakan dulu mereka. Bereskan dulu pekerjaan kamu. Nanti suatu waktu mereka yg tersipu sipu mencari kamu".

Sesungguhnya, mereka bukan lah sahabat yang penting. Sahabat kamu yg paling penting sekarang adalah Allah dan seluruh isi alamNya. Allah tidak pernah meninggalkan kamu. Begitu juga Alam ini.

Justeru sahabat anda yang utama adalah yg tetap bersama kamu ketika kamu bertungkus lumus mengerjakan usaha kamu sekarang ini.

Contoh, krn kamu skrg lagi ngerjain Burger maka semua mesin alatan perkakasan bahkan bahan bakunya adalah sahabat kamu yg sebenarnya. Inilah sahabat yg akan membawa kamu ke puncak sukses.

Nah! Setiap hari, kamu harus bicara dgn mereka. Bicarakan apa yang akan kamu kerjakan bersama mereka.

Setelah itu saya tidak lagi terhegeh hegeh mendatangi kawan2 yang dah tak mcm kwn, saya kini lebih banyak bercakap dgn pokok2, van, mesin, alatan pemprosesan dan bahan mentah.

Bila ada peluang saya akan memencilkan diri di masjid atau di hutan rekreasi. Berbicara dengan alam burung burung dan tumbuhan.

Dari situ, saya mendapat energy dalaman yang sangat luar biasa. Saya mendapat kata2 inspirasi dan panduan dari suara ghaib. Hubungan saya dengan alatan bisnes saya amat unik dan istimewa. Seolah olah mereka bercakap cakap dengan saya.
Sbb itu saya sering terlihat berbual-bual seorang diri. Bagi orang lain saya dianggap sudah mereng.

Akhirnya saya berjaya membayar semua hutang saya dan mula membeli properti. Rakan yang dulunya menghindar kini datang kembali dgn hamburan kata kata pujian.

Ramai yang bertanya tentang apa yang saya lakukan dalam masa era terpuruk dulu. Bila saya tulis buku dan cerita tentang energi ramai pula yang meremehkan kan cerita saya sebagai dongeng. Atau dgn istilah pseudo sciences.
Terpulanglah kau orang nak kata apa. Cerita dongeng ke pseudo sciences ke.

Saya mampu keluar dari kemelut yg dasyat itu dgn ilmu pseudo sciences inilah. Bukan add math. Bukan physic atau disiplin ilmu yang dibanggakan
oleh orang2 sains tulen yang ghairah mengecam orang.

Jangan dengar sangat motivasi Kamikaze.
Maksudnya, baru dengar motivasi dua tiga sesi, baru baca buku yg menyentap, lalu teruja dengan skema canggih (dgn janji pendapatan bulanan lima angka) terus berhenti kerja. Saya tidak pernah (dlm motivasi saya) mencadangkan sesiapa berhenti kerja. Lebih lebih lagi dua dua suami isteri berhenti serentak. Jangan mencurahkan air di tempayan hanya kerana dengar guruh di langit. Jangan yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.
Pak guru saya bilang:
"Tidak kira bisnes apa yang anda akan ceburi, lihat sisi jeleknya dulu dong".
Tanyakan potensinya dgn yg benar benar ahli.
Kemudian siapkan 7 langkah pragmatik. Apa akan aku lakukan jika projek ini gagal total. Dan apakah 7 akibat yang mungkin terjadi kepada diri anda dan keluarga akibat kegagalan tersebut.
Jika anda tidak sanggup menerima akibatnya. Baik ambil jalan yg betul2 selamat. Iaitu ceburi bisnes yg boleh dilakukan tanpa berhenti kerja.
Menyesal dulu pendapatan menyesal kemudian tidak berguna

Sekarang saya nak tengok berapa ramai yang minat nak tahu prospek bidang bidang bisnes kearah jutawan senyap. Cer komen sikit..๐Ÿ˜‰Tarikh Prebiu percuma tentang program latihan Chef usahawan.

14.7. 2017 hari jum'at di wisma Dato'Rusly wakaf Che yeh kota Bharu. Jam 8.30mlmsampai pukul 11.00 mlm

Sertai lah program Jutawan. Senyap Dato Rusly untuk kita lakukan pembedahan metafizik. Membuang bibit malas yg beralas dlm diri kita. Kemudian kita implant pula bibit rajin berani dan istiqamah dalam jiwa kita.

Tempahlah kerusi jutawan anda skrg untuk;
Kota Bharu DI Wisma Dato Rusly .

.Contact utk pendaftran,
sms/ WHATSAPP;
nama,i/c.program.dan lokasi ke 0133319624

Thursday, March 30, 2017

KURSUS PENGURUSAN RESTORAN KATERING.




 Benarkah di mana lokasi restoran anda kini tidak penting?



Ya! Dengan adanya teknologi GPS, Google Map Dan waze. Lokasi restoran tidak harus bertumpu di bandar. Lokasi di ceruk2 kampung, di daerah hulu dan terpencil pun kini sesuai untuk mendirikan restoran besar.

Apa yg lebih penting sekarang ialah keunggulan menu dan konsep yg dipilih. Pelanggan sanggup memandu berpuluh KM jika sebuah restoran mampu menyajikan menu Dan konsep yg berbaloi. Inginkah anda memiliki sebuah restoran kampung yg asli dan tulen.
Pelajarilah asas membina restoran Kampung, Asas pengurusan Restoran yg berdaya maju termasuk belajar memasak tujuh menu kampung yg eksotik.

Sertai Kursus di bawah bimbingan langsung Dato'Chefli.
BERMINAT?
Sebagai langkah pertama utk membina pasukan pengurusan terbaik anda,
SERTAILAH KURSUS PENGURUSAN RESTORAN KATERING

WISMA DATO' 
Wisma dato rusly 727 zon komersial wkf Che yeh
Kota Bharu 15100 KELANTAN
Tarikh; 21,22,23 April2017
.
ITKAU,( DEKAT UPSI TANJUNG MALIM)
tempat;lot 2822 batu11 Kg Gesir tengah, MUKIM Sungai Selisik Hulu Selangor
tarikh: 28,29,30 April 2017.
hari: Jum'at-Ahad.
Bermula hari Jum'at petang pukul 10 pagi.
.
.
YURAN:
Berapa harga yang mesti anda bayar untuk ilmu yang sangat berharga ini? Hanya rm1950 @seorang , Harga Special khas untuk anda yang serius berminat menggali khasanah Ilmu Dato" Chefli.
.
Anda tak perlu risau dan anda tidak akan dapatkan harga yang sangat berbaloi dengan ilmu seorang pakar yang bakal berkongsi kejayaan dan pengalaman dalam dunia Pengurusan Restoran dan Katering.
.
HARGA SPECIAL?
.
.
Mudah je..
Daftar secepatnya untuk dptkan DISKAUN bagi bekas PESERTA ( jangan lepaskan PELUANG DISKAUN NI...! )
.
UNTUK BEKAS PESERTA: RM1750.
.
UNTUK Dua orang atau lebih: RM 1500,seorang.

.
Daftar segera. Tawaran Khas Terbaik untuk anda.
Utk maklumat lanjut boleh hubungi;

Whatsapp <restoKat><Nama><-ITKAU
๐Ÿ“ฒ 013-3319624 (WHATSAPP SAHAJA
๐Ÿ“ฒ 013-2175313 (WHATSAPP SAHAJA)
017-8827248 (CALL SAHAJA)

Whatsapp <restoKat><Nama><-ITKAU
๐Ÿ“ฒ 013-3319624 (WHATSAPP SAHAJA
๐Ÿ“ฒ 013-2175313 (WHATSAPP SAHAJA)
017-8827248 (CALL SAHAJA

Tempat adalah terhad kepada 30 orang,peserta sahaja!.

Thursday, December 22, 2016

90% ANDA TIADA SIMPANAN LEBIH RM20RIBU!
90% anda tidak mempunyai simpanan kecemasan.
Segelintir yang ada buku akaun pula tidak mempunyai simpanan tidak melebihi RM20.000.00 simpanan.
Ini tidak menjadikan majority orang melayu hidup dalam keadaan amat genting dari segi kewangan. ibarat telur dihujung tanduk. mereka tidak cukup bersedia untuk menghadapi sebarang tragedi kehidupan yang membabitkan kewangan, terutama yang diluar jangka.
Selama ini hanya institusi kewangan yang berkempen "mari menabung", Kali ini sebuah gagasan iaitu MDK bebas tanpa kepentingan, mengajak rakyat menabung demi masa depan mereka sendiri.
PELAJARI DAN PRAKTIKKAN STRATEGI MENABUNG DARI KOSONG SAMPAI RM1JUTA.
Dato' Hj Rusly Mentor Jutawan Senyap telah memberikan 2 pilihan bidang business dengan strategi & rancangan yang mantap dan terbukti boleh dicontohi dan berhasil.
Ramai yang telah berjaya sehingga boleh buat tabungan yang banyak tidak di sangka-sangka, Semua strategi TABUNGAN diceritakan dlm buku-buku terbaharu ini.
Dapatkan sekarang kerana ia
TIDAK DIJUAL KEDAI BUKU. Ia boleh dibeli dari pengedar Galery Buku Motivasi Dato Rusly Abdollah.
☛ Anda yang BERMINAT untuk mendapakan 3 BUKU @ 2 BUKU Dato' Chef Li boleh hubungi kami GALERI Buku Motivasi Dato Rusly, melalui WHATSAPP. Penghantaran Seluruh Malaysia, Brunei & Singapura.
.
✆✆ UNTUK ORDER / PERTANYAAN 3 BUKU DATO' Chef Li✆✆
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624 ☏
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624 ☏
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato'+ Nama ANDA" ke +6013 - 3319624☏
SIAPA ? YANG MESTI MEMILIKI BUKU TERBAHARU DATO DR HJ RUSLY @ DATO' CHEF LI
================================
.
✔ (1) ANDA yang INGIN UBAH & TRANSFORMASI DIRI pada tahun 2016 untuk DIRI SENDIRI, IBUBAPA, ISTERI, SUAMI , ANAK-ANAK TERSAYANG yang masih kecil atau untuk UBAH SENARIO EKONOMI KELUARGA ANDA.
.
✔ (2) ANDA sedang tercari-cari cara untuk memulakan BISNES? Atau Mencari Bisnes kecil boleh dimuakan dari RUMAH? Dah cuba macam-macam bisnes tetapi semua tak jadi, GAGAL dipertengahan jalan. Mencari bisnes yg MERDEKA dan SERASI dengan ANDA. Bila bisnes SERASI, Kita ASYIK lakukannya walau RIBUT melanda kita TETAP PERTAHANKAN sehingga kita.
.
✔ (3) ANDA yang SUSAH SANGAT BUAT SIMPANAN DUIT hasil bekerja atau berniaga dah lama. TETAPI TIADA SIMPANAN LANGSUNG.... walaupun dah berniaga lebih 5 - 15 tahun. BAHAYA jika anda masih belum ada SIMPANAN atau TABUNGAN sehingga kini.
Mulakan langkah anda.
Komen "saya nak inspirasi dato" kemudian whatsapp "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624

Friday, October 7, 2016

TERBARU!

Program dan Kursus Dato Rusly @ Chef Li sepanjang Oktober 2016 hingga Disember 2016
Kursus “Masakan Bersama Chef Li
TARIKHMODULSUBJEKYURAN RMVENUE
7.10.16 JumaatBusines Talk
8.00 mlm
Prospek bisnes kecil sebagai penjana TUNAI harian.30.00Gombak
8.10.16 sabtuAiskrim ColekTeknik memproses aiskrim colek termasuk pengkosan dan strategi pemasaran260-00Gombak
9.10.16 AhadNasi ayam HainanCara masak nasi, sup, kicap dan sos cili Hainan. Cara panggang ayam guna Apollo260-00Gombak
10.10.16 IsninNasi Lemak 25 laukCara masak nasi lemak dan 25 jenis lauk cara cepat dan jimat260-00Gombak
11.10.16 SelasaNasi katering dan lauk pauk popularNasi biryani, hujan panas dan bukhari. Kuzi kambing, ayam goreng mamak, daging black pepper dan260-00Gombak
12.10.16 RabuNasi lemak kukus  dan ayam goreng berempahCara mengukus nasi dan menggoreng ayam goreng berempah serta kuah nasi kukus260.00Gombak
13.10.16 KhamisPakej Pembangunan Penjaja Keropok LekorTeknik memproses ikan, mengadun bahan campuran, menguli, membentuk dan merebus dan  menggoreng keropok lekor. Cara buat sos pencicah.1,950- termasuk mesinGombak
14.10.16 JumaatPakej Pembangunan Usahawan Apam balikTeknik mengadun bahan apam balik, membancuh, memeram dan membakar.1,450- termasuk dapur dan kuali tembagaGombak
15.10.16 SabtuPakej Pembangunan Usahawan Cakoi dan cekodok caramelTeknik mengadun bahan, menguli, memeram, membentuk dan menggoreng cakoi. Cara menguli, menggoreng dan menyira cekodok caramel.460-00Gombak
16.10.16 AhadPakej Pembangunan Usahawan Pau dan DonutTeknik mengadun bahan, menguli, memeram, membentuk dan mengukus atau menggoreng2,950-00 termasuk mixer dan 3 layer bamboo steamerGombak
17.10.16 IsninSEMINAR“Jangan Tak Jadi”RM50-S. Alam
MEETINGInkubator susulanHULULANGAT
18.10.16 selasaWestern Food dan kambing golekLamb Chop, Chicken Chop, Black Pepper Steak, Mushroom Cream Soup  dan  roasted lamb650-00Shah Alam
19.10.16 RabuRoti Canai & MurtabakCara uli dan tebar roti canai dan murtabak cara buat kuah dalca dan kacang parfu260-00ITKAU
20.10.16Char Kue TeowCara Buat Kicap CKT, cara goring Char Kue Teow260-00ITKAU

Kursus INDUSTRI MAKANAN di ITKAU
TarikhMODULSubjekYuranVenue
22.10.16 SabtuPembuatan cendol dan rojak mamakCara membuat isi cendol, gula dan kuah cendol dan cara buat kuah rojak dan isinya260-ITKAU
23.10.16 AhadAir Soya dan Pembuatan cincauCara memproses cincau dari jelly grass260-ITKAU
24.10.16 sesi pagi mula 10.00Industri Mee Kuning Dan Mi SanggulCara proses mi kuning dan mi sanggul secara home based industry. Cara proses Yee Mee halal.260-ITKAU
24.10.16 sesi petang (3.00)Penjaja STEAM BOAT & Siew MayCara memproses secara Home made pelbagai item untuk Bisnes STEAM BOAT260-ITKAU
25.10.16 Sesi pagiPembuatan TEMPECara memproses tempe dari kacang soya260-ITKAU
25.10 Sesi petangPembuatan TAUGECara proses taugeh dari kacang hijau, kacang soya dan kacang hitam260-ITKAU
26.10 sesi pagiPembuatan kicapCara memproses kicap ala Indonesia
Kicap pekat, kicap lemak dan kicap manis
260-ITKAU
26.10 sesi petangPembuatan rempahCara buat rempah kurma, rempah kari ikan dan daging, rempah kerutub dan garam masala260-ITKAU
27.10 pagiPembuatan sos aneka sosPembuatan sos tiram, sos cili, petis udang dan kuah rojak buah260-ITKAU
27.10   ptgPembuatan mayonnaiseTermasuk cara membuat aneka western sauce, dipping and salad cream260-ITKAU
27.10Industri Kek (Beginner)Lima jenis kek untuk tujuan komersial. Termasuk 3 jenis cup cake360-ITKAU
28.10Industri Bakeri (Beginner)Roti Sandwich biasa, roti sandwich madu,  Mexican Bun. Bun serikaya, hot dog bun dan bun sardin450-ITKAU
29.10Industri Pastry (Beginner)Puff Pastry, Cream Puff, apple pie, baked samosas dan 2 jenis pastry popular450-ITKAU
28.10.16 3 hari dan 2 malam termasuk makan minum dan penginapanPengurusan restoran dan katering1950
ITKAU
29.10.16Pengurusan restoran dan katering
30.10.16Pengurusan restoran dan katering

Monday, August 15, 2016

.KURSUS PENGURUSAN RESTORAN DAN KATERING.




.
Jangan lepaskan peluang untuk menyertai kursus yang jarang
jarang diadakan ini. kenapa anda perlu menyertai kursus ini? apa pentingnya?
kerana restoran bukan sekadar rumah makan.
Restoran kini mesti ada konsep. Mesti ada killer menu. Mesti ada SOP. Mesti ada strategi untuk terus bertahan.
Restoran yang berdaya maju bukan kerana mempunyai tukang masak terbaik tetapi mempunyai pengurus terbilang dan cemerlang.
Bisnes restoran telah mengalami banyak perubahan sejak 10 tahun terakhir ini. Pengurus harus prihatin dalam menerap nilai sejagat jangan sampai meminggirkan nilai setempat. Kedua duanya penting.
Pada umumnya seorang pelanggan mementingkan hal berikut:
Cepat - pesanan cepat sampai
Lazat - rasa yg melepasi piawai
Tepat - menepati pesanan dan jangkaan
Jimat - harga yg patut dan berbaloi
Hurmat - layanan memuaskan / menghargai pelanggan
Namun masih ada banyak faktor tersembunyi yang kurang disedari oleh pengurus hingga menyebabkan bisnes restoran mereka sukar meraih keuntungan walaupun telah beroperasi sekian lama.
Kursus ini akan membongkar lapan (8) HIDDEN FACTORS yang menjejaskan, lalu digantikan dengan lapan (8) FAKTOR PENCETUS KEMAJUAN.
Focal points kursus ini ialah:1. Strategy pembelian bahan bekalan dengan formula pembelian.
2. Strategi kawalan kos masakan dan kos urusan
3. Strategi memilih menu unggulan
4. Strategi pemasaran dan cara promosi terkini
5. Strategi menyediakan cash flow yg telus.
6. Strategi menyediakan sebut harga utk tender
7. Strategi pengambilan tenaga kerja.
8. Menuntut ilmu yg berkaitan agar sukses.


Pada dasarnya pengurus restoran harus:
1. Mempastikan faktor penambat pelanggan dipertahankan
2. Faktor penghambat pelanggan dikurangkan
3. Dasar penjimatan yg tak menjejaskan perkhidmatan
4. Cari dan bina menu unggul restoran anda
5. Pastikan perkhidmatan berkualiti berdasarkan QSC
Sebagai langkah pertama utk membina pasukan pengurusan terbaik anda.
Sertailah KURSUS PENGURUSAN RESTORAN DAN KATERING.
di ITKAU,( DEKAT UPSI TANJUNG MALIM)
tempat;lot 2822 batu11 Kg Gesir tengah, MUKIM Sungai Selisik Hulu Selangor
tarikh: 28,29,30 Oktoberr 2016.
hari: Jum'at-Ahad.
Bermula hari Jum'at petang pukul 10 pagi.
.
Berapa harga yang mesti anda bayar untuk ilmu yang sangat berharga ini? Harga Special khas untuk anda yang serius berminat menggali khasanah Ilmu Dato" Chefli
hanya RM 1950.sahaja. Anda tak perlu risau dan anda tidak akan dapatkan harga yang sangat berbaloi dengan ilmu seorang pakar yang bakal berkongsi kejayaan dan pengalaman dalam dunia Pengurusan Restoran dan Katering.
NAK harga diskaun Special ???
.
Mudah je..
Daftar nama utk dptkan DISKAUN bagi PESERTA  (Ruginya klu tak GRAB PELUANG DISKAUN NI...! ) anda bekas peserta? RM1650.harga utk anda.. Jika anda peserta baru datang dua orang atauLebih dari tiga orang anda boleh daptkan harga @RM1500

Daftar segera. Tawaran Khas Terbaik untuk anda

Whatsapp, restoKat-KB/Gombak/itkau ke 0133319624.
Tempat adalah terhad kepada 30,peserta sahaja.
Dapatkan ilmu yang sangat berharga ini dan tiada di tempat lain. Hanya dari original Sifu anda. Telah terbukti dari kepakaran dan Pengalaman Beliau sebagai Pakar Motivasi Usahawan Kulinari selama 20 tahun dalam bidangnya.

Sunday, July 17, 2016

KURSUS MASAKAN KOMERSIAL BERSAMA DATO'CHEFLI

Banyak pertanyaan tentang bila kursus masakan dan pemprosesan makanan anjuran Institut Teknologi Kulinari Anjung Utara (ITKAU) akan dijalankan. Berita baik, ITKAU akan membuka semula PUPUK (Pusat Pembangunan Usahawan Kemahiran) di Jln Gombak, KL dan Kota Bharu, Kelantan mulai BULAN JULAI 2016. Kini anda berpeluang belajar pelbagai modul masakan secara terancang.
.
.
Anda akan teruja melihat tempe, sos dan kicap berjaya dihasilkan di dapur rumah anda. Jika anda mahu mendapatkan jadual kursus untuk tahun 2016, inilah masanya untuk anda sertai.Terhad tiga puluh orang untuk setiap modul yang berjalan.
.
.
Sila daftarkan diri anda secepatnya jangan lepaskan peluang
.
KHAS BUAT RAKYAT KUALA LUMPUR, SELANGOR & KELANTAN
.
KURSUS MASAKAN BERSAMA DATO' CHEF LI
[GOMBAK]
____________________________________________________
22.7.16 (10am-3pm) : Pemprosesan Tempe dan kicap
22.7.16 ( 4pm-7pm) : Nasi Ayam Hainan, Ayam Panggang Apollo
____________________________________________________
23.7.16 (10am-3pm) : Home made Yong Tau Fu dan Kuah Hitam
dan kuah pedas
23.7.16 (4pm - 7pm) : Keropok Lekor & Sate Ikan Bangkok
___________________________________________________
24.7.16 (10am - 4pm) ; Makanan Jajaan - Teknik buat cakoi, inti
cakoi, seri kaya, popia basah (Cara buat kulit,
inti dan sos).
____________________________________________________
setiap hari dijalankan dua modul dalam dua sesi, iaitu SESI PAGI dan SESI PETANG. Yuran bagi setiap modul/sesi ialah RM250-00
.
kursus dijalankan di no 16C, Jln Jernai 3, Medan Idaman,
off Jln Gombak Batu 5, 53100 Gombak, K lumpur
.
sila buat tempahan kehadiran dgn SMS atau whatssapp [NAMA, MODUL, LOKASI] ke 013 5377689, 0133319624 atau 01132016411
Yuran boleh dibayar dihari kursus
.
.
.
KURSUS MASAKAN BERSAMA DATO' CHEF LI
[KOTA BHARU, KELANTAN]
____________________________________________________
5.8.16 (10am-3pm) : Pemprosesan Tempe dan kicap
5.8.16 ( 4pm-7pm) : Nasi Ayam Hainan, Ayam Panggang Apollo
____________________________________________________
6.8.16 (10am-3pm) : Home made Yong Tau Fu dan Kuah Hitam
dan kuah pedas
6.8.16 (4pm - 7pm) : Keropok Lekor & Sate Ikan Bangkok
___________________________________________________
7.8.16 (10am - 4pm) ; Makanan Jajaan - Teknik buat cakoi, inti
cakoi, seri kaya, popia basah (Cara buat kulit,
inti dan sos).
____________________________________________________
setiap hari dijalankan dua modul dalam dua sesi, iaitu SESI PAGI dan SESI PETANG. Yuran bagi setiap modul/sesi ialah RM250-00
.
kursus dijalankan di Wisma Dato' Rusly, Wakaf Che Yeh, Kota Bharu, Kelantan
.
sila buat tempahan kehadiran dgn SMS atau whatssapp [NAMA, MODUL, LOKASI] ke 013 5377689, 0133319624 atau 01132016411
Yuran boleh dibayar dihari kursus