Friday, December 23, 2016

90% ANDA TIADA SIMPANAN LEBIH RM20RIBU!
90% anda tidak mempunyai simpanan kecemasan.
Segelintir yang ada buku akaun pula tidak mempunyai simpanan tidak melebihi RM20.000.00 simpanan.
Ini tidak menjadikan majority orang melayu hidup dalam keadaan amat genting dari segi kewangan. ibarat telur dihujung tanduk. mereka tidak cukup bersedia untuk menghadapi sebarang tragedi kehidupan yang membabitkan kewangan, terutama yang diluar jangka.
Selama ini hanya institusi kewangan yang berkempen "mari menabung", Kali ini sebuah gagasan iaitu MDK bebas tanpa kepentingan, mengajak rakyat menabung demi masa depan mereka sendiri.
PELAJARI DAN PRAKTIKKAN STRATEGI MENABUNG DARI KOSONG SAMPAI RM1JUTA.
Dato' Hj Rusly Mentor Jutawan Senyap telah memberikan 2 pilihan bidang business dengan strategi & rancangan yang mantap dan terbukti boleh dicontohi dan berhasil.
Ramai yang telah berjaya sehingga boleh buat tabungan yang banyak tidak di sangka-sangka, Semua strategi TABUNGAN diceritakan dlm buku-buku terbaharu ini.
Dapatkan sekarang kerana ia
TIDAK DIJUAL KEDAI BUKU. Ia boleh dibeli dari pengedar Galery Buku Motivasi Dato Rusly Abdollah.
☛ Anda yang BERMINAT untuk mendapakan 3 BUKU @ 2 BUKU Dato' Chef Li boleh hubungi kami GALERI Buku Motivasi Dato Rusly, melalui WHATSAPP. Penghantaran Seluruh Malaysia, Brunei & Singapura.
.
✆✆ UNTUK ORDER / PERTANYAAN 3 BUKU DATO' Chef Li✆✆
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624 ☏
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624 ☏
.
☏ WHATSAPP "Buku Dato'+ Nama ANDA" ke +6013 - 3319624☏
SIAPA ? YANG MESTI MEMILIKI BUKU TERBAHARU DATO DR HJ RUSLY @ DATO' CHEF LI
================================
.
✔ (1) ANDA yang INGIN UBAH & TRANSFORMASI DIRI pada tahun 2016 untuk DIRI SENDIRI, IBUBAPA, ISTERI, SUAMI , ANAK-ANAK TERSAYANG yang masih kecil atau untuk UBAH SENARIO EKONOMI KELUARGA ANDA.
.
✔ (2) ANDA sedang tercari-cari cara untuk memulakan BISNES? Atau Mencari Bisnes kecil boleh dimuakan dari RUMAH? Dah cuba macam-macam bisnes tetapi semua tak jadi, GAGAL dipertengahan jalan. Mencari bisnes yg MERDEKA dan SERASI dengan ANDA. Bila bisnes SERASI, Kita ASYIK lakukannya walau RIBUT melanda kita TETAP PERTAHANKAN sehingga kita.
.
✔ (3) ANDA yang SUSAH SANGAT BUAT SIMPANAN DUIT hasil bekerja atau berniaga dah lama. TETAPI TIADA SIMPANAN LANGSUNG.... walaupun dah berniaga lebih 5 - 15 tahun. BAHAYA jika anda masih belum ada SIMPANAN atau TABUNGAN sehingga kini.
Mulakan langkah anda.
Komen "saya nak inspirasi dato" kemudian whatsapp "Buku Dato' + Nama ANDA" ke +6013 - 3319624

No comments:

Post a Comment