Wednesday, July 19, 2017

DATO', MACAM MANA NAK LARISKAN PERNIAGAAN NASI LEMAK SAYA?

Nasi Lemak awak ada berapa pilihan lauk?

3 je Dato'. Kalau rajin sikit adalah dalam 5 lauk saya buat.

Kalau macam tu jadikan 25 lauk.

Eh biar betul Dato'. 5 lauk pun saya dah tak larat. Ini kan pulak 25 lauk. Tak sanggup saya. Penat saya Dato'.

*
Itu lah yang dikatakan setiap peniaga nasi lemak yang menemui Dato' Chef Li. 

Susah sangat kah menyediakan 25 lauk?

Ya susah. Kalau anda masak cara susah.

Kenapa tak masak dengan cara yang lebih Cepat, Tepat & Jimat?

Dalam 2 jam, 25 lauk sudah terhidang.

Ya 2 jam sahaja.

Musykil? Tak percaya? Anda boleh datang dan belajar sendiri bagaimana Dato' Chef Li menyediakan Nasi Lemak & 25 Lauk Pauk dengan cepat, tepat, malah menjimatkan.

Kursus Nasi Lemak & 25 Lauk Pauk kini kembali!

Kali ini di 3 lokasi pilihan anda.

Hulu Langat, Selangor - 30 Julai

Kota Bharu, Kelantan - 5 Ogos

Hulu Selangor, Selangor - 12 Ogos

Untuk maklumat lanjut & pendaftaran;
SMS @ Whatsapp 017-8827248
SMS @ Whatsapp 017-8827248
SMS @ Whatsapp 017-8827248

Komen "Saya nak" dan kami akan pm anda.

No comments:

Post a Comment